هشتمین برنامه زنده آموزشی “قطب نمای آموزش” انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران با عنوان “مصاحبه در پژوهش‌های دانشگاهی” برگزار شد.

هشتمین برنامه زنده آموزشی” قطب نمای آموزش” انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران در روز سه شنبه مورخ سه‌شنبه 28 مرداد 1399ساعت 21 الی 23 در صفحه اینستاگرام انجمن با عنوان”مصاحبه در پژوهش های دانشگاهی ” با تدریس جناب آقای دکتر رحمان معرفت عضو هیئت‌علمی و مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه سمنان برگزار شد. این برنامه به منظور یاری رسانی به پژوهشگران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برنامه ریزی شده است.
مجری این نشست سرکار خانم دکتر میترا صمیعی ،عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی، مسئول کمیته آموزش و از اعضای هیئت مدیره انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران بود. وی در ابتدای جلسه به معرفی برنامه های زنده آموزشی و هدف از برگزاری این برنامه ها و نیز موضوع این برنامه آموزشی پرداخت. سپس جناب آقای دکتر رحمان معرفت به ارائه برنامه آموزشی خود پرداخت ونکات بسیار خوب و کاربردی در خصوص مصاحبه و اهمیت آن در پایان نامه ارائه کردند. مصاحبه یک گفت‌وگو هدفمند بین یک محقق و جامعه‌ای که شما می‌خواهید روی آن مطالعه بکنید و هدف از این گفت‌وگوی هدفمند شناخت حداکثری است . در حوزه علوم انسانی یکی از ابزارهای متدوال می‌تواند مصاحبه باشد که ما با کمک آن می‌توانیم دیدگاه‌ها، نگرش‌ها و تجربه‌های واقعی افراد جامعه پژوهشی مورد بررسی قرار بدهیم. در این برنامه، برخی ازاعضای هیئت مدیره انجمن، اساتید دانشگاهی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کتابداران شرکت داشتند. در این برنامه حاضرین پرسش های خود را در قالب کامنت ارائه کردند و جناب آقای دکتر رحمان معرفت به سوالات حاضرین پاسخ دادند. برای مشاهده این برنامه می توانید به کانال آپارت انجمن (لینک‌های زیر) مراجعه کنید.

آخرین اخبار