سخنرانی مسئول کمیته روابط بین الملل انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در نشست تخصصی کمیته کتابخانه های عمومی ایفلا

نشست تخصصی کمیته کتابخانه‌های عمومی ایفلا 30سپتامبر 2020 (چهارشنبه 9 مهر 99) ساعت 15:30 برگزار خواهد شد. در اعلامیه این خبر از سوی ایفلا آمده است: ما می‌خواهیم کتابداران کتابخانه‌های عمومی به ما ملحق شوند و کمک کنند که بدانیم برای توسعۀ استانداردهای کتابخانه‌های عمومی‌ چه چیزهایی اهمیت دارد. همچنین در این جلسه، شما را از آن چه در بیانیۀ کتابخانه‌های عمومی ایفلا/یونسکو در جریان است و همچنین درباره جایزۀ کتابخانۀ عمومی سال مطلع خواهیم کرد.
ما می‌دانیم که همۀ کتابخانه‌های عمومی در سراسر جهان با مسئلۀ کووید 19 مواجه شده‌اند. برای پاسخ به این پرسش که چگونه خدماتمان را با حفظ ایمنی کارمندان و اعضای کتابخانه‌مان ارائه کنیم، در این جلسه پنل سخنرانانی را ترتیب داده‌ایم تا به ما دربارۀ واکنش کتابخانه‌های عمومی کشورشان بگویند.
کارول استامپ (Carol Stump) [کتابدار ارشد و رئیس بخش ارتباطات کتابخانه های عمومی انگلستان]، مارتین کونیک (Martin Memet Konick) [مدیر کتابخانه‌های انگلهولم]، فاطمه پازوکی [مسئول کمیته روابط بین‌الملل انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران] و سندر کمپن (Sander van Kempen) [مشاور ارشد کتابخانه‌های عمومی کتابخانه‌ ملی هلند] در این نشست سخنرانی خواهند کرد.
حضور برای تمام علاقمندان به مباحث مرتبط با کتابخانه های عمومی از طریق این نشانی امکان‌پذیر است. بهتر است پیش از جلسه ثبت نام کنید:

https://zoom.us/meeting/register/tJctdu-opjwjEtfkOS4euEh_U51G0vkHO7Z

آخرین اخبار