سلسله کارگاه‌های آنلاین دوره‌های آموزشی فشرده کار با نرم افزارهای آماری: آموزش معادلات ساختاری با نرم‌افزار AMOS

همانطورکه آگاهید در پایان سال گذشته برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی نرم‌افزارهای آماری را بنا نهادیم. دوره مقدماتی آن در اواخر بهمن و اسفند ماه 1400 و دومین آن را در بهار 1401 (اردیبهشت ماه) با عنوان آموزش پیشرفته نرم‌افزار SPSS (با تأکید بر آمار استنباطی) برگزار شد. در ادامه و در فصل تابستان سومین دوره را با عنوان آموزش معادلات ساختاری با نرم‌افزار AMOS را برگزار خواهد شد. نرم‌افزار AMOS یکی از نرم‌افزارهای بسیار مناسب و کاربردی برای تحلیل داده‌های پایان‌نامه‌های حوزه علوم انسانی است. نرم‌افزار AMOS جهت محاسبات تحلیل عامل و مدل معادلات ساختاری استفاده می‌شود. برونداد نرم‌افزار به صورت گرافیکی بوده و درک مطلب را تسهیل می‌کند.

برای شرکت در این دوره، حتما باید با نرم‌افزار SPSS آشنا باشید. این دوره‌ها‌ برای همه رشته‌هایی که با این نرم‌افزار به نوعی سروکار دارند، مفید و کاربردی خواهد بود. گواهی شرکت در دوره برای شرکت‌کنندگان از طرف انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران صادر خواهد شد.

سرفصل دوره‌ از این قرار است:

*انواع مدل‌ها در مدل‌سازی معادلات ساختاری (همبستگی، رگرسیون خطی ساده، رگرسیون چندگانه، تحلیل مسیر، رگرسیون چندمتغیره، مدل‌سازی معادلات ساختاری)؛

* نحوه برازش مدل‌های معادلات ساختاری؛

* نحوه تعیین نرمالیته و اصلاح مدل‌ها.

چند و چون دوره آموزشی

گاه: پنج‌شنبه‌ها در تاریخ 30 تیرماه، 6، 13، 20، 27 مرداد ماه 1401؛ از ساعت 15 تا 17

جای: هر جایی که اینترنت باشد و در محیط ادوبی کانکت برگزار می‌شود.

مدرس: دکتر محمد زره‌ساز ؛ عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی و مدرس آمار در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری

بهاء هر دوره:

• اعضای انجمن (اعضای هیات‌علمی): 200 هزار تومان

• اعضای انجمن (دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دکتری): 150 هزار تومان

• اعضای انجمن (دانشجو و فارغ‌التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد): 100 هزار تومان

• غیراعضا و سایر رشته‌ها: 250 هزار تومان

• ثبت‌نام سازمانی (برای دو نفر): 300 هزار تومان

راه نام‌نویسی:

جهت ثبت‌نام و دریافت کد تخفیف (ویژه اعضای انجمن) می‌توانید نام و نام خانوادگی خود را به شماره همراه ۰۹۱۲۲۱۸۳۶۲۸ (خانم حیدری مسئول دفتر انجمن) ارسال کنید.

شایان ذکر است افراد متقاضی جهت شرکت در دوره می‌توانند از امکان پرداخت هزینه در دو مرحله استفاده کنند، لطفا در صورت تقاضای این مورد، به خانم حیدری از طریق پیامک اطلاع دهید.

آخرین اخبار