دومین جلسه هشتمین دوره هیأت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران برگزار شد

اولین جلسه هشتمین دوره هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران برگزار شد

اولین جلسه رسمی هشتمین دوره هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران با حضوررئیس انجمن، دکترسعید رضایی شریف‌آبادی و سایر اعضای هیات مدیره و همچنین بازرسان، روز سه‌شنبه مورخ 23 آذرماه 1400 از ساعت 18 در محیط ادوب کانکت برگزار گردید.

جلسه به مدیریت دبیر انجمن، دکتر رحمان معرفت و با قرائت سه دستورجلسه (بررسی پیشنهادهای مطرح شده مرتبط با کمیته های انجمن و تعیین تکلیف کمیته های باقی مانده، بررسی صورتجلسات پیشین و سایر موارد) آغاز شد.

در ادامه، نامزدهای کمیته‌های (روابط عمومی، آموزش، پژوهش و بازاریابی) به معرفی خود و ارائه برنامه‌های پیش‌رو در کمیته مدنظرشان پرداختند و بر اساس رای‌گیری اعضای هیات مدیره هشتمین دوره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران به ترتیب: دکتر محبوبه قربانی به عنوان (دبیر کمیته انتشارات)؛ دکتر مریم اسدی به عنوان (دبیر کمیته آموزش)؛ دکتر سعیده اکبری داریان به عنوان (دبیر کمیته پژوهش)؛ دکتر حمیده جعفری پاورسی به عنوان (دبیر کمیته بازاریابی) و مریم انصاری به عنوان (دبیر کمیته روابط عمومی) انتخاب شدند.

بر اساس تصمیم حاضران، صورتجلسات استخراج شده از جلسات هشتمین دوره هیات مدیره که قابل استفاده توسط جامعه کتابداری و اطلاع‌رسانی می‌باشد از طریق سایت به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار