دومین نشست ژورنال کلاب با عنوان “فناوری‌‌های کتابخانه‌‌ای و خدمات غیرحضوری و نوین در کتابخانه‌‌ها”

دومین نشست ژورنال کلاب هشتمین دوره هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران به کوشش کمیته پژوهش با موضوع “فناوری‌‌های کتابخانه‌‌ای و خدمات غیرحضوری و نوین در کتابخانه‌‌ها ” از سلسله نشست‌های فناوری‌های کتابخانه‌ای و کتابخانه‌های دیجیتال، روز دوشنبه مورخ 30 خرداد ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ الی ۱۸ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدیر این نشست، دکتر فهیمه باب الحوائجی (دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) و ارائه دهنده مقاله، دکتر اعظم نجفقلی نژاد ورجوی (استادیار سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران) است.

در این نشست مقالهEmbedding librarians in online tertiary classrooms A new model for learner support ارائه خواهد شد.

شایان ذکر است، شرکت در این نشست برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان لازم است با ثبت‌نام از طریق لینک نام نویسی ، جهت شرکت در این نشست اقدام کنند. لطفا در هنگام نام‌نویسی حتما، نوع شرکت (مجازی) در این نشست را انتخاب کنید.

لینک برگزاری نشست به صورت مجازی : : http://learning.ilisa.ir/research8

گفتنی است ژورنال کلاب جلسه‌ای است که در آن یک و یا مجموعه‌ای از مقاله‌های منتشرشده در نشریات نقد و بررسی می شود. برای مشاهده شیوه نامه ژورنال کلاب اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده نخستین ژورنال کلاب با عنوان واقعیت مجازی وواقعیت افزوده در کتابخانه ها به لینک مربوطه در آپارات انجمن مراجعه کنید.

آخرین اخبار