متن تقدیر انجمن از پروفسورر عبدالحسین فرج پهلو به مناسبت مراسم نکوداشت ایشان

سلام علیکم

وقتی کتاب پر افتخار رشته علم اطلاعات و دانش شناسی را ورق می زنیم، در برگ برگ آن ، شخصیت های اثرگذار علمی و بزرگ منشان بی ادعایی را می بینیم که هر کدام از آنها بخشی از این کتاب ارزشمند را مزين به نام ماندگار خود کرده اند . بی تردید صفحات زر ین منتسب به دکتر عبدالحسین فرج پهلو، برای جامعه کتابداری و اطلاع رسانی ایران سرشار از اندیشه ‏های بلند انسانی و مهربانی ها ی بی منتی است که همواره در یاد و خاطره دانشجویان، کتابداران و همکاران ایشان پایدار خواهد ماند. وقتی پای صحبت های کتابداران و دانشجویان دکتر فرج پهلو می نشینیم، از همدلی های او و اندیشه هایش در حمایت و پشتیبانی از آنها می شنویم و در میان همکاران ، منش والای انسانی ، جدی بودن در امور علمی و حرفه ای و سخاوت از ویژگی های ممتاز او بر شمرده می شود. استادی صبور، دور اندیش، مهربان، دل نگران همکاران و دوستان، بزرگ منش و معلمی دوست داشتن ی . اینها صفاتی است که بی تردید وقتی با دکتر فرج پهلو همقطار می شوی به وضوح در او  می بینی.  بی تردید دانشجویان بی شمار و فرزندان معنوی شما که اکنون در کسوت کتابدار یا معلم دانشگاه در جای جای این کشور پهناور در اعتلای اهداف و آرمانهای میهن عزیزمان گام بر می دارند، همواره یاد و خاطره مهربانی ها و همدلی های ارزشمند شما را گرامی خواهند داشت.

هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران بسیار خوشوقت است که برای تقدیر از استادی بزرگ و ارزشمند در رشته علم اطلاعات و دانش شناسی پیشقدم شده است تا با اکرام مقام معلمی و جایگاه انسان سازی این اندیشمند والامقام، به پاس عمری تلاش بی وقفه در راه اعتلای رشته علم اطلاعات و دانش شناسی قدردان زحمات بی شائبه و ارزشمند ایشان باشد.

انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران به پاس از خودگذشتی بی مثال شما در رشد و گسترش مرزهای علم و دانش در رشته علم اطلاعات و دانش شناسی،  تقدیر به عمل می آید و برایتان عمری با عزت و سرشار از تندرستی آرزو می کند.

دکتر سعید رضایی شریف آبادی

رئیس هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران

آخرین اخبار