سلسله کارگاه‌های آنلاین دوره‌های آموزشی فشرده کار با نرم افزارهای آماری

2- آموزش پیشرفته نرم‌افزار SPSS (با تأکید بر آمار استنباطی)

کم‌اند کسانی که دنبال رشد فردی و یادگیری‌‌اند. تبریک ما نثار شما: همین که صفحه سلسله کارگاه‌های آنلاین دوره‌های آموزشی فشرده کار با نرم‌افزارهای آماری را آورده‌اید و می‌خواهید درباره این موضوع بیشتر بدانید، نشان می‌دهد چیزهایی برایتان مهم است. همانطورکه آگاهید در پایان سال گذشته این سلسله کارگاه‌ها را بنا نهادیم و دوره مقدماتی آن را برگزار کردیم. در بهار 1401 دومین دوره یعنی آموزش پیشرفته نرم‌افزار SPSS (با تأکید بر آمار استنباطی) را برگزار خواهیم کرد. این دوره‌ها‌ برای همه رشته‌هایی که با این نرم‌افزار به نوعی سروکار دارند، مفید و کاربردی است. گواهی شرکت در دوره برای شرکت‌کنندگان از طرف انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران صادر خواهد شد.

سرفصل‌های دوره :

*آزمون‌های همبستگی در نرم‌افزار SPSS (تعریف همبستگی، ضریب همبستگی پیرسون، ضریب همبستگی اسپیرمن، آزمون کای اسکوئر، ضریب رتبه‌ای کندال a و b و c، ضریب گاما، ضریب سامرز، ضریب فی، ضریب کرامر و ضریب توافقی پیرسون)

* آزمون‌های پارامتری و ناپارامتری در نرم‌افزار SPSS (معرفی آزمون‌های پارمتری و شرایط استفاده از آنها، معرفی آزمون‌های ناپارامتری و شرایط استفاده از آنها)

چند و چون دوره آموزشی:

گاه: پنج‌شنبه‌ها در تاریخ 1، 8، 15، 22 و 29 اردیبهشت ماه 1401؛ از ساعت 15 تا 17

جای: هر جایی که اینترنت باشد و در محیط ادوبی کانکت برگزار می شود.

مدرس: دکتر محمد زره‌ساز ؛ عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی و مدرس آمار در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری

بها هر دوره:

  • اعضای انجمن (اعضای هیات‌علمی): 200 هزار تومان
  • اعضای انجمن (دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دکتری): 150 هزار تومان
  • اعضای انجمن (دانشجو و فارغ‌التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد): 100 هزار تومان
  • غیراعضا و سایر رشته‌ها: 250 هزار تومان
  • ثبت‌نام سازمانی (برای دو نفر): 300 هزار تومان

طریقه نام‌نویسی:

ازطریق وبگاه انجمن؛ تکمیل فرم ثبت‌نام و پرداخت هزینه کارگاه از طریق درگاه الکترونیکی انجمن

اعضای انجمن برای دریافت کد تخفیف می‌توانند شماره عضویت در انجمن به همراه نام و نام خانوادگی خود را به شماره 09122183628 پیامک کنند. بعد از بررسی عضویت، کد تخفیف برای ایشان ارسال خواهد شد.

همچنین اگر عضو انجمن هستید، می‌توانید هم از کد تخفیف استفاده کنید و هم در دو مرحله هزینه کارگاه را پرداخت کنید. اگر عضو انجمن نیستید، شما هم می‌توانید هزینه کارگاه را در دو مرحله پرداخت کنید. افرادی که می‌خواهند از پرداخت دو مرحله ای استفاده کنند، با شماره همراه ۰۹۱۲۲۱۸۳۶۲۸ (خانم حیدری مسئول دفتر انجمن) تماس حاصل فرمایند.

آخرین اخبار