زمینه سازی عملیاتی کردن تفاهم نامه های همکاری با مکتا و سازمان بنادر و دریانوردی در نشست یازدهم هیات مدیره هشتم

یازدهمین جلسه رسمی هشتمین دوره هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران در روز سه‌شنبه مورخ 11 خرداد ماه 1401 راس ساعت 17 به صورت حضوری در دفتر انجمن با حضور دکتر رضایی شریف آبادی، رئیس انجمن و اعضای هیات مدیره برگزار شد.

در ابتدای جلسه، مسئول کمیته بازاریابی، دکتر حمیده جعفری پاورسی ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت کمیته مربوطه، به توضیحاتی درباره مقدمات مرتبط با تفاهم‌نامه مشترک با سازمان بنادر و دریانوردی پرداخت. لازم به ذکر است که در اواخر خردادماه 1401، گروهی از اعضای هیات مدیره به عنوان نمایندگان انجمن، از کتابخانه‌های مستقر در بندر بوشهر بازدید خواهند کرد.

سپس خزانه‌دار هشتمین دوره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران، پریسا پاسیار، گزارشی از روند فعالیت خزانه در این دوره تاکنون ارائه نمود.

ایجاد پنل کاربری از سوی کمیته آموزش، اجرای مدرسه تابستانی، گزارش کارگاه‌های آموزشی، پخش‌های زنده آموزشی، سخنرانی‌های علمی، همکاری‌های مشترک با خانه کتاب جهت اجرای کارگاه و نشست در سی‌و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از برنامه‌های اجرا شده و در حال اجرای کمیته آموزش هشتمین دوره انجمن در فصل بهار سال 1401 بود که توسط دکتر مریم اسدی بیان شد.

مسئول کمیته روابط عمومی، مریم انصاری، از پیگیری تمدید هاست و دامین سایت آی‌بولتن خبر داد، ایشان افزود طبق مشورتی که با اعضای هیات مدیره صورت گرفت در راستای کاهش هزینه و همچنین یکدستی، هاست آی‌بولتن هم به هاست سایت انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی منتقل شد و در حال حاضر سایت انجمن، زیرمجموعه‌های سایت انجمن، شناسه، آی‌بولتن همگی بر روی یک هاست قرار گرفته‌اند.

از دیگر موارد مطرح شده از سوی اعضای هیات مدیره در یازدهمین جلسه، می‌توان به پیشنهاداتی در ارتباط با مزایای عضویت، در نظر گرفتن عضویت‌های سازمانی، پیگیری انعقاد تفاهم‌نامه‌ با سازمان‌ها و مراکز مختلف، معرفی رابط مکتا و انجمن، شناسایی دواطلبان جهت اجرای پروژه‌های انجمنی و غیره اشاره کرد.

دکتر معرفت، دکتر محسن حاجی‌زین‌العابدینی، دکتر محبوبه قربانی، دکتر سعیده اکبری داریان و راضیه حیدری (مسئول دفتر انجمن) نیز در این جلسه حضور داشتند.

از شما همراهان همیشگی انجمن خواهشمند است جهت مطالعه کامل مباحث مطرح شده در جلسه نامبرده صورتجلسه را در لینک مربوطه مطالعه فرمایید

 

.

آخرین اخبار