جایزه ملی دکتر نورالله مرادی

 

جایزه دکتر نورالله مرادی (به اثر پژوهشی و یا ابزار حرفه‌ای برگزیده در حوزه آرشیو)

 

سال 1395:

در این بخش با نظر داوران، اثر زیر به عنوان اثر برگزیده موفق به دریافت جایزه ملی دکتر نورالله مرادی شد:

ترکاشوند، فتانه (۱۳۹۴). ارائه الگوی پیشنهادی براي تدوین اصطلاحنامه آرشیو ملی ایران. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد علوم تحقیقات تهران).

تندیس جایزه ملی در مطالعات آرشیوی و لوح تقدیر از سوی انجمن و سه سکه بهار آزادی از سوی شرکت رای‌مهر به صاحب اثر برگزیده اهداء گردید.

شایان ذکر است که این آثار از میان ۳۸ اثر دریافت شده انتخاب گردیدند.

 

سال 1396:

غلامرضا عزیزی، سعید رضایی شریف‌آبادی، سعید انبارلویی و رضوان‌دخت ضاد به عنوان داوران جایزه نورالله مرادی از بین دو اثر دریافتی در این حوزه هیچ یک از آثار را برای برگزیده شدن شایسته ندانستند و از این رو جایزه این بخش به مبلغ ۴ میلیون تومان به انجمن کتابداری و اطلاع رسانی اهدا شد.

 

سال 1397:

 

از بین 9 اثر دریافتی برای جایزه دکتر نورالله مرادی، پایان‌نامه کارشناسی ارشد با عنوان «تحلیل آیین نامه‌های ارزشیابی اسناد با تاکید بر امحا اوراق در مراکز آرشیوی ایران و سایر کشورها» با امتیاز 275 واجد دریافت جایزه ملی معرفی شد. این جایزه به خانم خانم الهام جلالی فراهانی اهدا شد. این پایان‌نامه در دانشگاه الزهرا به راهنمایی خانم دکتر زویا آبام و مشاوره غلامرضا عزیزی تدوین شده است. داوران این بخش دکتر سعید رضایی شریف‌آبادی، دکتر ابوالفضل حسن‌آبادی و رضا فراستی بودند.

 

سال 1398:

در جایزه ملی دکتر نورالله مرادی، پایان‌نامه کارشناسی ارشد ریحانه حکیم زاده با عنوان «تدوین الگوی پیشنهادی خط مشی مدون برای دیجیتال سازی اسناد در آرشیو ملی ایران» با امتیاز 261 شایسته تقدیر شد. اساتید راهنما و مشاور این پایان‌نامه دکتر سپیده فهیمی فر و دکتر فاطمه فهیم نیا هستند. داوران جایزه ملی دکتر نورالله مرادی: دکتر حمید سلیم گندمی، رضا فراستی و دکتر ابوالفضل حسن آبادی بودند.

آخرین اخبار