تمدید مهلت ثبت ایده‌ها، تجربه‌ها و مقاله‌ها در چهارمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات

دکتر رحمت الله فتاحی، دبیر علمی چهارمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات از تمدید مهلت ثبت ایده‌ها، تجربه‌ها و مقاله‌ها تا 15 آبان خبر داد.

وی عنوان کرد: در کنگره امسال امکان ثبت اطلاعات در سه قالب ایده، تجربه و مقاله از طریق «کاربرگه ارسال دستاورد» در وب‌سایت کنگره به نشانی http://congress.ilisa.ir فراهم شده است. علاقمندان می‌توانند در این بخش، مقاله‌های خود را در پیوند با موضوع «چالشهاو مسائل بنیادی و راه‌حل‌های حوزه آموزش» ثبت کنند.

دکتر فتاحی گفت: همچنین همانند سال گذشته، در کنگره امسال نیز امکان ثبت ایده‌ها و تجربه‌ها در وب‌سایت کنگره فراهم شده است. علاقمندان می‌توانند ایده‌ها و تجربه‌های خود را در پیوند با موضوعات 18 پنل تخصصی کنگره امسال، که در فرم ارسال دستاورد معرفی شده‌اند، ارسال کنند.

ایشان ضمن دعوت از کتابداران، دانش‌پژوهان و پژوهشگران حوزه علوم اطلاعات برای ثبت آثار خود در وب‌سایت کنگره اعلام کرد: پس از انجام داوری، برخی از ایده‌ها، تجربه‌ها و مقاله‌های برگزیده در پنل‌های کنگره امسال به صورت شفاهی ارائه‌خواهند شد و سایر موارد پذیرفته شده در مجموعه مباحث و مقاله‌های کنگره چهارم منتشر خواهند شد.

چهارمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران در روزهای شنبه و یکشنبه 26 و 27 آبانماه برگزار خواهد شد.

تلاش انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در این رخداد علمی آنست که اعضای حرفه بتوانند ایده ها، تجربه ها و راه حلهای خلاقانه و ارزشمند خود را با سایر کتابداران و متخصصان علم اطلاعات به اشتراک گذارند.

آخرین اخبار