برگزاری مجمع عمومی و انتخابات پنجمین دوره انجمن کتابداری شاخه فارس
در این نشست یک سخنرانی توسط زهیر حیاتی، عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز با عنوان «انجمن‌ها: مسئولیت‌ها و انتظارات متقابل» و همچنین سخنرانی دیگر توسط روح الله منوچهری، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس با عنوان «نقش سازمان ها، مؤسسات و انجمن ها در رویدادهای ترویج کتاب و کتاب خوانی» انجام گرفت. پس از سخنرانی‌ها، محمدرضا قانع رئیس هیئت‌مدیره انجمن شاخه فارس گزارش عملکرد سه ساله هیئت‌مدیره و گزارش مالی دوره چهارم انجمن را ارائه نمود. در ادامه کاندیداهای هیئت‌مدیره و بازرسی انجمن به معرفی خود و برنامه‌هایشان پرداختند و سپس رأی گیری آغاز شد.

اعضای هیئت‌رئیسه مجمع برای برگزاری انتخابات شامل زهیر حیاتی به عنوان رئیس مجمع، ملیحه نیک کار و ماندانا حیاتی به عنوان ناظر و میترا یگانه به عنوان منشی بودند. پس از شمارش آراء افراد ذیل به ترتیب تعداد آراء برای هیئت مدیره انتخاب شدند:

  • محمدرضا قانع  ۵۲ رأی (عضو هیأت علمی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری)
  • حسن مقدس زاده  ۴۹ رأی (عضو هیأت علمی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری)
  • زهرا شاه نظرنژاد خالصی   ۴۶ رأی (مسئول کتانخانه مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز)
  • پگاه تاجر ۴۳ رأی ( عضوهیأت علمی دانشگاه آزاد مرودشت و دانشجوی دکتری دانشگاه شیراز)
  • میثم جوانبخت   ۴۰ رأی (کارشناس ارشد اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس)
  • شیوا رضایی  ۳۸ رأی (کارشناس ارشد مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس)
  • فاطمه صفری راد  ۳۳ رأی (سرپرست اداره کتابخانه عمومی شیراز)

همچنین خیریه حمید پور (کارشناس ارشد مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری) با ۱۹ رأی به عنوان عضو علی البدل هیئت مدیره برگزیده شد.

در این انتخابات اعظم ایزدی (کارشناس ارشد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس) با ۴۳ رأی و لیلا قربانی (کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی) با ۳۱ رأی به عنوان بازرسین اصلی و ابراهیم امامی (کارشناس ارشد پایگاه استنادی علوم جهان اسلام) با ۲۱ رأی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

بلافاصله پس از برگزاری مجمع، اولین جلسه هیئت مدیره دوره پنجم برگزار شد و محمدرضا قانع به عنوان رئیس، سرکار پگاه تاجر به عنوان نائب رئیس، میثم جوان بخت به عنوان خزانه دار و دکتر حسن مقدس زاده به عنوان دبیر انجمن برگزیده شدند.

مقرر شد در جلسه بعدی هیئت مدیره افراد برنامه ها و پیشنهادهای خود را برای کمیته های مختلف انجمن ارائه نمایند.    

آخرین اخبار