ویژه برنامه های انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در دوران مقابله با ویروس کرونا

روابط عمومی انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران در اين روزهای قرنطینه براي علاقه مندان به داستان هاي کهن، حكايت های هزار و یک شب را گويا كرده و هر شب در ساعت ٩ يكي از آنها را در كانال تلگرام انجمن (با آدرس ilisa_pr@) منتشر مي كند. در هر هفته نیز ٣ بازي، از بازي هاي سنتي ايراني كه مي توان در خانه و به صورت جمعي انجام داد معرفي خواهد شد. در ضمن علاقه مندان با دنبال كردن صفحه اينستاگرام انجمن مي توانند از برنامه‌های دیگر در این ایام استفاده كنند. اين برنامه ها شامل معرفی کتاب به صورت متني و تصويري و آشنايي با پادکست‌های مرتبط با کتاب است.
در كنار اين برنامه ها، كميته های پژوهش و روابط عمومي انجمن نشست‌هایي به صورت مجازي و در فضاي اينستاگرام برگزار خواهند كرد كه اولين برنامه لايو عمومي است كه دوشنبه اول ارديبهشت از ساعت ٨ تا ١٠ شب برگزار خواهد شد. در اين برنامه كتابداران، آرشيويست ها و متخصصان علوم اطلاعات مي توانند تجربه ها و مشكلات خود را در ارائه خدمت در ايام كرونا، باهم به اشتراك بگذارند و به افرادي كه علاقه مندي شان را در مشاركت اعلام نمايند، ٥ دقيقه فرصت صحبت داده مي شود.
از جمله برنامه هاي جذاب ديگر نشست هاي  زنده عمومی و تخصصی و همچنین نشست‌های زنده با متخصصان علوم اطلاعات و کتابداران ساکن در خارج از کشور است.
ما را در صفحه اینستاگرام انجمن به آدرس ilisa1345 دنبال كنيد.
مشتاقانه منتظر مشاركت و حضورتان هستيم.

آخرین اخبار