ایفلای ایران، کنگره هفتم متخصصان علوم‌اطلاعات، در مسیر پیشرفت

هفدهمین جلسه رسمی هشتمین دوره هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران در روز سه‌شنبه مورخ 25 مردادماه 1401 ساعت 15 به صورت حضوری در دفتر مدیر کتابخانه جندی‌شاپور مجموعه ایران‌مال، ابراهیم عمرانی با حضور رئیس انجمن و اعضای هیات مدیره برگزار شد.

در این جلسه، دستور جلساتی همچون بررسی الزامات اجرایی هفتین کنگره متخصصان علوم‌اطلاعات، گزارش بازدید از سازمان بندر انزلی و بوشهر، انتخاب مسئولین کمیته مطالعات صنفی و همچنین دانشجویان و دانش‌آموختگان از میان نامزدهای مطرح شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در آغاز دکتر حمیده جعفری پاورسی، دبیر اجرایی هفتمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات و همچنین دکتر مریم اسدی، معاون دبیر علمی کنگره، به بیان مواردی جهت برگزاری هر چه متعالی کنگره هفتمین متخصصان علوم‌ اطلاعات پرداختند.

سپس ابراهیم عمرانی، مسئول کمیته همایش‌های انجمن و از بنیان‌گذاران برگزاری کنگره متخصصان علوم‌ اطلاعات با اشاره به جلسات اولیه جهت تصمیم‌گیری برگزاری کنگره و اشاره به کنگره به مشابه ایفلای کوچک است از تجربیات خود در این زمینه سخن گفتند.

در ادامه پس از بررسی نامزدهای اعلام شده به عنوان مسئول کمیته مطالعات صنفی و همچنین دانشجویان و دانش‌آموختگان، مهسا پورحقانی به عنوان مسئول کمیته مطالعات صنفی و همچنین فاطمه فیاضی دانشجوی ارشد گرایش کتابخانه دیجیتال دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان مسئول کمیته دانشجویان و دانش‌آموختگان انتخاب شدند.

پس از اتمام جلسه، با همراهی ابراهیم عمرانی، بازدید از فضای ایران‌مال و همچنین کتابخانه جندی‌شاپور از سوی اعضای هیات مدیره صورت گرفت و با توضیحات مدیر کتابخانه جندی‌شاپور با نحوه مجموعه‌سازی و چگونگی عضویت و امانت و سایر موارد مرتبط آشنایی صورت گرفت.

از شما همراهان همیشگی انجمن خواهشمند است جهت مطالعه کامل مباحث مطرح شده در جلسه نامبرده صورتجلسه را در لینک مربوطه مطالعه فرمایید.

آخرین اخبار