«آی بولتن» منتشر شد

مسئول كمیته روابط بین الملل انجمن كتابداری و اطلاع رسانی ایران با اعلام این خبر افزود: ‌آی بولتن نام خبرنامه انگلیسی زبان انجمن كتابداری و اطلاع‌رسانی ایران و حاصل همكاری مشترك كمیتۀ روابط بین‌الملل انجمن كتابداری و اطلاع‌رسانی ایران و اداره‌كل ارتباطات بین‌الملل سازمان اسناد و كتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران است كه به صورت دو ماهنامه منتشر می‌شود. هیئت تحریره آی بولتن افراد علاقمند و داوطلبی هستند كه در گردآوری،‌ترجمه و ویراستاری مطالب همكاری می كنند. و اسامی آنها در این نشانی قابل دسترس است.

هدف از این نشریه اطلاع‌رسانی اخبار و فعالیت‌های حوزۀ علم اطلاعات و دانش‌شناسی در ایران، به زبان انگلیسی به جهانیان است. آی بولتن پس از انتشار آزمایشی یك شماره (شماره صفر) با تشكیل تیم هیئت تحریریه،‌ مترجمان و ویراستاران به طور رسمی در 26 ژوئن 2018 (5تیر 1397) منتشر شد. این نشریه با تیراژ 1000 نسخه برای سفارتخانه های ایران در خارج از كشور،‌ گروه های علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه ها،‌ موسسات آموزش عالی،‌ پژوهشگاه های سراسر كشور و شاخه های انجمن ارسال می شود.

آی بولتن همچنین به صورت الكترونیكی به نشانی http://ibulletin.info در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. در نسخۀ الكترونیكی آن علاوه‌بر متن كامل خبرها مطالب بیشتر به‌صورت چندرسانه‌ای (multimedia) به مطالب افزوده می‌شود.

علاقه مندان به اشتراك و دریافت مستمر آی بولتن همچنین درج آگهی با رایانامه info@ibulletin.info مكاتبه نمایند.

آخرین اخبار