پیام مسئول کمیته روابط عمومی انجمن به مناسبت افتتاح سایت جدید انجمن

 وب سایت های انجمن های علمی نیز  به عنوان ابزار ارتباطی به منظورهای چندگانه از معرفی برنامه ها و اقدامات انجمن ها تا ارائه اطلاعات، تعامل با مخاطبان و خدمات به اعضاء خود به کار گرفته می شوند. از سوی دیگر، در نتيجه پيشرفت‌هاي قابل ملاحظه اي که در حوزه وب‌سايت‌ها حاصل شد، انجمن ها  ترغيب شده اند  تا از امکانات وب براي خدمات جديد بهره گيرند. درواقع وب سایت بازوی قدرتمندی برای  کمیته  روابط عمومی  هر انجمنی است که از طریق آن می تواتند انعکاس دهنده فعالیت ها و توانمندی های  آن انجمن و رشته دانشگاهی باشد.

بدلیل برخی ضعف ها و مشکلات (در بخش مدیریت و قابلیت های  سایت) در وب سایت پیشین انجمن و نیز  تاکید کمیسیون انجمن های علمی وزارت علوم برای حضور در صحنه بین الملل وجود وب سایت روزامد و دوزبانه بوده است،  طراحی وب سایت جدید برای انجمن در  سال گذشته در دستورکار هیات مدیره انجمن خصوصا کمیته روابط عمومی قرار گرفت.  کمیته روابط عمومی با تمام قوت و علی رغم مشکلات بسیار این ماموریت را دنبال نمود و با جلسات پی در پی سعی نمود سایت انجمن را در اسرع وقت و دقت بسیار (با توجه به طرح پیشنهادی اعضای هیات مدیره) به بهره برداری برساند.

اکنون کمیته روابط عمومی  بسیار  خرسند است که توانسته این ماموریت را به سرانجام برساند و در ظرف کمتر از 6 ماه وب سایت جدید انجمن را در هفته کتاب و به مناسبت روز  فرخنده عید سعید غدیر خم افتتاح نماید. کمیته روابط عمومی بر خود واجب می داند از تمامی همکارانی که ما را در این مسیر دشوار و پرتنش همراه و یاری گر بوده اند صمیمانه قدردانی نماید.

امید است از یک سو انجمن از این بستر اطلاع رسانی برای کمک به اعتلا و شکوفایی علوم کتابداری و اطلاع رسانی استفاده نماید واز سوی دیگر جامعه کتابداری برای تعامل هر چه بهتر با یکدیگر به بهترین نحو بهره مند گردد.

کمیته روابط عمومی انجمن فرصت را غنیمت شمرده و  از تمام دانشجویان و علاقمندان  به کار گروهی  برای تکمیل محتوای وب سایت دعوت به همکاری می نماید.

مریم اسدی

مسئول کمیته روابط عمومی انجمن

 مورخ 24 آبان 1390

 

 

آخرین اخبار