رسانه‌های اجتماعی و علوم کتابداری

 محورهای موضوعی این همایش به شرح زیر اعلام شده است:

    رسانه های اجتماعی در کتابخانه ها، مفاهیم، چالش ها و فرصت ها

    رسانه های اجتماعی و اشاعه و خدمات مرجع در کتابخانه ها

    رسانه های اجتماعی و نقش کتابداران

    رسانه های اجتماعی  و بازاریابی در کتابخانه ها

    رسانه های اجتماعی و مجموعه سازی در کتابخانه ها

    رسانه های اجتماعی و مدیریت دانش و اشتراک اطلاعات

    بررسی رسانه های اجتماعی از جنبه های اجتماعی، فرهنگی، روانشناسی و …

    ارزیابی وب سایت های  رسانه های اجتماعی

    رسانه های اجتماعی و سواد اطلاعاتی و آموزش کتابخانه ای

    رسانه های اجتماعی و سواد رسانه ای

    رسانه های اجتماعی و سازماندهی محتوا

    رسانه های اجتماعی و ابزار جستجو

    رسانه های اجتماعی و جامعه اطلاعاتی

    رسانه های اجتماعی موبایل و ابزارهای دستی و کتابخانه ها

    رسانه های اجتماعی، خبر رسانی و اطلاع رسانی لحظه ای

 

علاقه مندان تا تاریخ 20 مهر 1390 فرصت دارند چکیده مقالات خود را در محورهای موضوعی مذکور به نشانی پست الکترونیکی sbmuc4@gmail.com ارسال نمایند.

 

همچنین زمان اعلام داوري چكيده مقاله ها، 10 آبان ماه می باشد و نویسندگان چکیده مقالات پذیرفته شده تا 30 آذر فرصت دارند متن کامل مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال نمایند. زمان داوري نهایی مقالات، 20 دی ۱۳۹۰ است.

 

شایان ذکر است که تمامی نویسندگان باید مقالات خود را طبق ساختار مشخص شده به همراه موارد درخواستی از جمله نامه ارسالی همراه با مقاله و مشخصات فردی مقاله دهندگان به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبلاگ انجمن علمی دانشجویی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (مدلیزا) به نشانی www.medlisa.blogfa.com مراجعه نمایند.

آخرین اخبار