نخلستان انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران

به استحضار می‌رساند هیئت مدیره دوره هشتم تصمیم گرفته است نخلستانی به منظور تقدیر از استادان، صاحبنظران، متخصصان و کتابداران حال و گذشته رشته در منطقه قلعه گنج جنوب کرمان ایجاد کند.

این حرکت با کاشت نهال به پاس خدمات دکتر فریبرز خسروی به عنوان عضو موسس و رئیس هیئت مدیره انجمن و همچنین معاون سازمان اسناد و کتابخانه ملی (مصادف با روز زمین) آغاز شد که در حال حاضر کاشته شده است.

خوشبختانه کاشت نهال نخل نه تنها یادبودی برای فرد است بلکه در آینده منبع درآمدی برای نیازمندان آن منطقه محروم هم خواهد بود.

هزینه کاشت هر نهال مهربانی 250 هزار تومان است که تا این لحظه جمعی از اعضای هیئت مدیره فعلی و دوره‌های پیشیین انجمن به منظور قدردانی از زحمات اساتید، کتابداران نهالی را به نام ایشان ثبت کرده‌اند.

اکنون با فرا رسیدن هفته معلم و گرامیداشت مقام آن، از شما همراهان همیشگی دعوت به عمل می‌آید چنانچه مایل به بانی شدن نهالی به نام افرادی که در لیست نیستند، هستید می‌توانید از تاریخ 12 الی 18 اردیبهشت ماه سال 1401، وجه مورد نظر را برای یک یا چند نفر به شماره کارت 6104337470490408 (به نام انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران) واریز نموده و اسکن فیش واریزی را به خانم انصاری مسئول کمیته روابط عمومی انجمن به شماره همراه 09124889974 از طریق واتس‌آپ ارسال فرمایید.

لیست به روز شده 16 اردیبهشت ماه 1401

 

 

آخرین اخبار