راه‌اندازی سامانه آموزشی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران

راه اندازی سامانه آموزشی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران

همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی سال ۱۴۰۲ و به همت کمیته آموزش هشتمین دوره هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، سامانه آموزش انجمن lms راه‌اندازی شد.

در سي و پنجمین جلسه هیات مدیره انجمن کتابداری با حضور دکتر فریبرز خسروی، دکتر امیر غایبی و ریاست انجمن، دکتر سعید رضایی شریف آبادی و اعضای هیات مدیره هشتمین دوره هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران از سامانه نامبرده رونمایی شد.

دکتر مریم اسدی، مسئول کمیته آموزش انجمن در این رونمایی با اشاره به آدرس اینترنتی سامانه آموزش انجمن به نشانی lms.ilisa.ir افزود، این سامانه با الگوبرداری از سامانه‌های LMS دانشگاهی و با هدف ایجاد بستری جهت ماندگاری آموزش‌های برگزار شده توسط انجمن جهت بهره‌مندی کاربران ایجاد شد.

تاکنون ۱۲ فیلم آموزشی مربوط به دو مدرسه تابستانی(کار آفرینی و اشتغال) برگزار شده در تابستان 1401 و (هوش مصنوعی در علوم اطلاعات و دانش شناسی) برگزار شده در تابستان 1402در این سامانه بارگذاری شده است.

دکتر اسدی در ادامه افزود، در نظر داریم تا فیلم‌های آموزشی دوره‌های گذشته را نیز در این سامانه بارگذاری نمائیم تا افراد بتوانند پس از عضویت در این سامانه و پرداخت هزینه دوره آموزشی مد نظر، به آن دست یابند.

آخرین اخبار