دبیر علمی هشتمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات در نشست صمیمانه با دانشجویان و دانش‌آموختگان: تا روزهای برگزاری کنگره همچنان مشتاق شنیدن نظرها، دغدغه ها و پیشنهادهای شما هستیم.

نشست صميمانه دبیر علمی هشتمین کنگره متخصصان علوم‌اطلاعات، دکتر امیر غائبی با دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته علم اطلاعات و دانش شناسی با هدف آشنایی با دغدغه‌ها، نظرها و پیشنهادهای دانشجویان و دانش‌آموختگان برای نشست مربوطه در کنگره پیش رو، روز شنبه دوازدهم خرداد 1403 از ساعت 20 شب در فضای گوگل میت برگزار شد.

در این نشست دانشجویان و دانش‌آموختگان در مقاطع مختلف تحصیلی از دانشگاه‌های تهران و شهرستان‌ها، معاون دبیر علمی؛ دکتر ساناز باغستانی، دبیر اجرایی؛ مریم انصاری و همچنین دکتر داریوش علی محمدی حضور داشتند.

حاضران در این نشست ضمن معرفی، دغدغه‌ها و پیشنهادهای خود را بیان کردند. سواد هوش مصنوعی، ارتباط بین هوش مصنوعی و رشته علم‌اطلاعات و دانش‌شناسی، شکل گیری ارتباط مؤثر میان دانشجویان در سراسر کشور، بازار کار علوم اطلاعات با درنظر گرفتن هوش مصنوعی، برگزاری کارگاه های مناسب در این زمینه، تغییر سرفصل‌های رشته متناسب با هوش مصنوعی از جمله مواردی بود که دانشجویان و دانش آموختگان در این جلسه مطرح کردند.

دکتر داریوش علی محمدی درباره نقش انجمن به عنوان واسط برقراری ارتباط میان دانشجویان و دانش‌آموختگان با شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری و آموزش دانشجویان صحبت کرد.

در انتها دبیر علمی ضمن تشکر از حضور حاضران در جلسه و بیان پیشنهاداهایشان گفت، کنگره هشتم همیشه مشتاق شنیدن نظرات ایشان است.

از این رو به اطلاع می‌رساند، دانشجویان و دانش‌آموختگانی که موفق به حضور در جلسه نشدند، می‌توانند نظرها و پیشنهادهای خود را از طریق ایمیل دبیرخانه کنگره به آدرس اینترنتی congress@ilisa.ir با مسئولین مربوطه در میان بگذارند.

آخرین اخبار