|
رديف |
عنوان |
|
1 |
تحلیل و جمع بندی روش تحقیق و یافته های پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه های ایران با موضوع مدیریت کتابخانه ها و مراکز اسناد از ابتدا تا پایان سال 1391 (توضیح1: فهرست پایان نامه ها در این موضوع استخراج و موجود است. توضیح 2: منظور از موضوع مدیریت عبارت است از نظام های نوین مدیریتی، فنون و روش های مدیریتی، مدیریت کیفیت، مدیریت عملکرد، سنجش رضایت کاربران، برنامه ریزی، بودجه و منابع مالی، ارزیابی و … |
|
2 |
تحلیل و جمع بندی روش تحقیق و یافته های پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه های ایران با موضوع آموزش کتابداری و اطلاع رسانی در دانشگاه های ایران از ابتدا تا پایان سال 1391 (توضیح1: فهرست پایان نامه ها در این موضوع استخراج و موجود است. توضیح 2: منظور از موضوع آموزش عبارت است از همه امور آموزشی اعم از پذیرش دانشجو، برنامه ریزی درسی، مدرسان، کیفیت سنجی آموزشی، نظام آموزشی و …) |
|
3 |
تحلیل عملکرد مراکز پژوهشی کتابداری و اطلاع رسانی غیردانشگاهی ایران در زمینه طرح های پژوهشی انجام شده توسط آن ها و یافته های این پژوهش ها |
|
4 |
تحلیل کمّی و کیفی کتاب های انتشار یافته در زمینه کتابداری و اطلاع رسانی |
|
5 |
بررسی کمّی و کیفی کتابخانه های تخصصی سازمان های دولتی و خصوصی در ایران |
|
6 |
مطالعه برنامههای درسی رشته و چشم انداز اشتغال آنها |
|
7 |
ترسیم راهبرد کمیته کتابداری وزارت عتف |
|
8 |
مطالعه تطبیقی، مقایسه و ارزیابی دوره های ارشد و دکترا |
|
9 |
توسعه استانداردهای آموزش علم اطلاعات در چارچوب موازین و مقررات آموزش عالی |
|
10 |
چشم انداز دوره های دکتری شهریه – محور در علم اطلاعات |
|
11 |
ارزیابی و اعتبارسنجی آموزش رشته |
|
12 |
اصلاح ساختار و بهبود عملکرد نهاد |
|
13 |
تمایز یا یکپارچگی کتابخانه های عمومی در ایران |
|
14 |
امکان سنجی یکپارچه سازی خدمات کتابخانه های دانشگاهی در ایران |
|
15 |
چگونگی دسترسی کتابخانه های تخصصی کوچک به پایگاه های اطلاعاتی بزرگ و گران |
|
16 |
آینده کنسرسیوم |
|
17 |
ارزیابی خدمات در کتابخانه های دیجیتالی |
|
18 |
پژوهش در زمینه مسائل کتابخانه های آموزشگاهی |










