ظرفیت محدود جهت ثبت نام در سلسله کارگاه‌های آنلاین دوره‌های آموزشی فشرده کار با نرم افزارهای آماری

به اطلاع علاقمندان جهت ثبت‌نام دوره آموزش پیشرفته نرم‌افزار (SPSS) با تأکید بر آمار استنباطی می‌رساند، به علت ثبت‌نام اکثریت افراد شرکت‌کننده (دوره مقدماتی) در دوره پیشرفته ، تعداد محدودی ظرفیت جهت ثبت‌نام افراد متقاضی باقی است. از این‌رو از علاقمندان دعوت می‌شود چنانچه مایل به شرکت در این دوره هستند، هر چه سریعتر نسبت به دریافت کد تخفیف و ثبت‌نام در دوره نامبرده  اقدام کنند.

سرفصل‌های دوره :

* آزمون‌های همبستگی در نرم‌افزار (SPSS  تعریف همبستگی، ضریب همبستگی پیرسون، ضریب همبستگی اسپیرمن، آزمون کای اسکوئر، ضریب رتبه‌ای کندال a و b و c، ضریب گاما، ضریب سامرز، ضریب فی، ضریب کرامر و ضریب توافقی پیرسون)

* آزمون‌های پارامتری و ناپارامتری در نرم‌افزار( SPSS معرفی آزمون‌های پارمتری و شرایط استفاده از آنها، معرفی آزمون‌های ناپارامتری و شرایط استفاده از آن‌ها)

لازم به ذکر است متقاضیان ثبت نام دوره آموزش پیشرفته نرم‌افزار (SPSS) با تأکید بر آمار استنباطی می‌توانند از طریق مراجعه به لینک ثبت‌نام کنند.

توجه توجه:

*** اعضای انجمن برای دریافت کد تخفیف می‌توانند شماره عضویت در انجمن به همراه نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۰۹۱۲۲۱۸۳۶۲۸ پیامک کنند. بعد از بررسی عضویت، کد تخفیف برای ایشان ارسال خواهد شد.

*** همچنین اگر عضو انجمن هستید، می‌توانید هم از کد تخفیف استفاده کنید و هم در دو مرحله هزینه کارگاه را پرداخت کنید. اگر عضو انجمن نیستید، شما هم می‌توانید هزینه کارگاه را در دو مرحله پرداخت کنید. افرادی که می‌خواهند از پرداخت دو مرحله ای استفاده کنند، با شماره همراه ۰۹۱۲۲۱۸۳۶۲۸ (خانم حیدری مسئول دفتر انجمن) تماس حاصل فرمایند.

آخرین اخبار