تشکر از همقطاران برگزاری هفتمین کنگره متخصصان علوم‌اطلاعات و دانش‌شناسی در کافه ترن

یکی از مباحث مورد بررسی در جلسات پس از اتمام برگزاری هفتمین کنگره متخصصان علوم‌اطلاعات و دانش‌شناسی، هم‌اندیشی اعضای هیات مدیره در ارتباط با برگزاری دورهمی با حضور اعضای کادر اجرایی هفتمین کنگره بود که خالصانه برای آن زحمت کشیده بودند.

روز سه‌شنبه مورخ 13 تیرماه 1402 ساعت 16 دورهمی صمیمانه‌ای به جهت سپاس از زحمات کادر اجرا، با حضور اساتیدی همچون دکتر ابراهیم افشار، دکتر فریبزر خسروی، دکتر سید مهدی طاهری، فرامرز مسعودی و سایر اعضای هیات مدیره هشتمین دوره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران در کافه ترن دانشگاه الزهراء برگزار شد.

دراین دورهمی، که در ابتدا جهت آشنایی هر چه بیشتر حاضران در جلسه با کادر اجرایی هفتمین کنگره متخصصان علوم‌اطلاعات و دانش‌شناسی بود با معرفی ایشان آغاز شد و در ادامه مباحث مختلف علمی و تبادل تجربیات صورت گرفت. لازم به ذکر است عیدی از سوی دکتر فریبرز خسروی و دکتر سید مهدی طاهری به مناسبت تقارن این دورهمی با عید سعید غدیر به حضار و انجمن اعطاء شد.

آغاز مجدد برگزاری دورهمی‌های کتابدارانه توسط کمیته روابط عمومی و نشریه الکترونیکی شناسه، مژده ای بود که از سوی مسئول کمیته روابط عمومی (مریم انصاری) و سر دبیر نشریه الکترونیکی شناسه (دکتر ساناز باغستانی) در این دورهمی صمیمانه داده شد. بیست و یکمین دورهمی کتابدارانه در مردادماه 1402  برگزار خواهد شد. فراخوان و اطلاعات این دورهمی در زمان مقرر به اطلاع علاقمندان از طریق سایت و سایر شبکه های اجتماعی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی خواهد رسید.

با ما همراه باشید

آخرین اخبار