برگزاری نخستین نشست ژورنال کلاب از سوی کمیته پژوهش (هشتمین دوره هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران)

نخستین نشست ژورنال کلاب هشتمین دوره هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران به کوشش کمیته پژوهش با موضوع واقعیت مجازی وواقعیت افزوده در کتابخانه ها” روز دوشنبه مورخ 26 اردیبهشت ماه 1401 از ساعت 16 الی 18 همزمان به  صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

مدیر این نشست، دکتر سعیده اکبری داریان ( استادیار سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و مسئول کمیته پژوهش) و ارائه دهنده  مقاله، دکتر پرستو علیخانی (دکتری فناوری اطلاعات در آموزش عالی، استاد مدعو دانشگاه شهید بهشتی) است.

در این نشست  مقاله Collecting Virtual and Augmented Reality in the Twenty-First Century Library  ارائه خواهد شد.

شایان ذکر است، شرکت در این نشست برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان لازم است با ثبت‌نام از طریق  لینک نام نویسی ، جهت شرکت در این نشست اقدام کنند. لطفا در هنگام نام‌نویسی حتما، نوع شرکت (حضوری یا مجازی) در این نشست را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است به دلیل محدود بودن ظرفیت برای شرکت به صورت حضوری، اولویت با افرادی است که سریعتر نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

لینک برگزاری نشست به صورت مجازی: http://learning.ilisa.ir/research8

آدرس برگزاری نشست به صورت حضوری: تهران، بزرگراه شهيد حقانی، بعد از ايستگاه مترو حقانی، خروجی كتابخانه ملی، اندیشگاه کتابخانه ملی

گفتنی است ژورنال کلاب جلسه‌ای است که در آن  یک و یا مجموعه‌ای از مقاله‌های منتشرشده در نشریات نقد و بررسی می شود. برای  مشاهده شیوه نامه ژورنال کلاب اینجا را کلیک کنید.

 

آخرین اخبار