انتخاب هیات مدیره انجمن فروردین 95 برگزار می‌شود

 

وی در ادامه برای تغییرات احتمالی در اساسنامه مجمع گفت: درآخرین جلسه هیئت مدیره دو نفر از همکاران به بررسی مسائل می پردازند تا در صورت نیاز به تغییرات، پیش از برگزاری انتخابات مشخص شود و در مراسم انتخابات این موارد هم مورد توجه قرار گیرد.

رئیس انجمن کتابداری  با اشاره کلی به تغییرات در اساسنامه، بیان کرد:  هنوز گزارشی برای تغییرات نداریم اما  کمیته های مختلف انجمن می توانند فعالیت های بیشتری داشته باشند علاوه برآن به نظر می رسد انجمن بیش از اساسنامه اولیه وزارت علوم توانایی همکاری و توسعه تعاملات با سایر رشته ها را دارد.

شریف آبادی درخصوص شرایط رای دهندگان تصریح کرد: افرادی امکان رای دادن دارند که عضو انجمن باشند و اثبات این عضویت پرداخت عضویت سالیانه است؛ بررسی ها انجام می شوند تا افرادی که به عضویت درآمده اند اما پرداختی نداشتند، نسبت به آن اقدام کنند در این راستا آدرسی اعلام می شود تا اعضایی که پرداخت آنها دچار مشکل بوده، اقدامات لازم را انجام دهند تا با مشارکتی همگانی این انتخابات به نتیجه برسد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعاملات باید در سطح ملی و بین المللی افزایش یابد،اذعان کرد: انتخابات ۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۵ انجام می شود.

شریف آبادی هم چنین درباره حضور خودش در دوره بعدی مجمع  بیان کرد: در این دوره جزء کاندیدها نخواهم بود علت آن به دو دلیل رعایت موارد قانونی در انتخاب رئیس مجمع  و هم چنین حضور کارشناسان و اساتید ایده آل بسیار در این عرصه است  تا این امکان فراهم شود و از پتانسیل این افراد نیز بهره گرفته شود.

گفتنی است پنجمین دوره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در پایان اردیبهشت ۱۳۹۵ به پایان می رسد و انجمن در مجمع عمومی پیش رو که در روزهای پایانی فروردین ماه سال ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد؛ انتخابات برای هیات مدیره دوره ششم را برگزار می کند.

آخرین اخبار