رسانه‌های اجتماعی و علوم کتابداری

31 مرداد 1390 نویسنده :  

چهارمین همایش دانشجویی سراسری کتابداری انجمن علمی دانشجویی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (مدلیزا) با موضوع «رسانه های اجتماعی» در اسفند ماه 1390 برگزارمی شود.

 محورهای موضوعی این همایش به شرح زیر اعلام شده است:

    رسانه های اجتماعی در کتابخانه ها، مفاهیم، چالش ها و فرصت ها

    رسانه های اجتماعی و اشاعه و خدمات مرجع در کتابخانه ها

    رسانه های اجتماعی و نقش کتابداران

    رسانه های اجتماعی  و بازاریابی در کتابخانه ها

    رسانه های اجتماعی و مجموعه سازی در کتابخانه ها

    رسانه های اجتماعی و مدیریت دانش و اشتراک اطلاعات

    بررسی رسانه های اجتماعی از جنبه های اجتماعی، فرهنگی، روانشناسی و ...

    ارزیابی وب سایت های  رسانه های اجتماعی

    رسانه های اجتماعی و سواد اطلاعاتی و آموزش کتابخانه ای

    رسانه های اجتماعی و سواد رسانه ای

    رسانه های اجتماعی و سازماندهی محتوا

    رسانه های اجتماعی و ابزار جستجو

    رسانه های اجتماعی و جامعه اطلاعاتی

    رسانه های اجتماعی موبایل و ابزارهای دستی و کتابخانه ها

    رسانه های اجتماعی، خبر رسانی و اطلاع رسانی لحظه ای

 

علاقه مندان تا تاریخ 20 مهر 1390 فرصت دارند چکیده مقالات خود را در محورهای موضوعی مذکور به نشانی پست الکترونیکی این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید ارسال نمایند.

 

همچنین زمان اعلام داوري چكيده مقاله ها، 10 آبان ماه می باشد و نویسندگان چکیده مقالات پذیرفته شده تا 30 آذر فرصت دارند متن کامل مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال نمایند. زمان داوري نهایی مقالات، 20 دی ۱۳۹۰ است.

 

شایان ذکر است که تمامی نویسندگان باید مقالات خود را طبق ساختار مشخص شده به همراه موارد درخواستی از جمله نامه ارسالی همراه با مقاله و مشخصات فردی مقاله دهندگان به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبلاگ انجمن علمی دانشجویی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (مدلیزا) به نشانی www.medlisa.blogfa.com مراجعه نمایند.

نظر خود را ارسال کنید

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

 

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…