چاپ کردن این صفحه

نه دانشگاه لوح اهتمام به تعالي دريافت كردند

21 اسفند 1392

به گزارش كميته برنامه‌ريزي و ارزشيابي انجمن علمي كتابداري و اطلاع‌رساني ايران، در نخستين همايش تعالي آموزش علم اطلاعات و دانش‌شناسي، دانشگاه اصفهان (دكتر احمد شعباني)، دانشگاه الزهرا (دكتر معصومه كامران)، دانشگاه شهيد باهنر كرمان (دكتر عادل سليماني‌نژاد)، دانشگاه شهيد بهشتي (دكتر اميررضا اصنافي)، دانشگاه تبريز (دكتر رسول زوارقي)، دانشكده علوم اطلاعات و دانش‌شناسي دانشگاه تهران (، دكتر فاطمه فهيم‌نيا)، دانشگاه خوارزمي (دكتر يزدان منصوريان)، دانشگاه خليج فارس (دكتر سهيلا علوي) و دانشگاه شاهد (دكتر عبدالرضا نوروزي چاكلي) لوح اهتمام به كيفيت و تعالي انجمن را از دستان نوش‌آفرين انصاري، فتاحي و رضايي رئيس انجمن كتابداري و اطلاع‌رساني دريافت كردند..

 بنا بر اين گزارش در همايش تقدير از دانشگا‌ه‌هاي شركت‌كننده در فرآيند ارزيابي انجمن، پس از خوش آمدگويي دكتر رضايي، نوش‌آفرين انصاري، دكتر فتاحي، دكتر عليپور، عمراني و مسعودي هر يك در سخنراني‌هاي خود جنبه‌هاي گوناگون موضوع كيفيت، مدل‌هاي تعالي و ارزيابي آموزش كتابداري و اطلاع‌رساني را مورد بررسي قرار دادند.

همچنين در اين همايش دكتر فرج‌پهلو از تجربه‌هاي ارزيابي كيفيت در دانشگاه شهيد چمران اهواز سخن گفتند و دكتر فهيمه باب‌الحوائجي مدير واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي از تفاوت شاخص‌ها در دانشگاه آزاد اسلامي با ساير دانشگاه‌ها سخن گفتند و تاكيد كردند شاخص‌ها بايد به گونه‌اي تعريف و تدوين شوند كه اين تفاوت‌ها نتواند در اصل گرايش‌هاي كيفي گروه‌هاي آموزشي خلل وارد كند. پس از آن دكتر مريم شكفته رئيس گروه كتابداري و اطلاع‌رساني پزشكي با اشاره به عنوان مدل ارزيابي تعالي آموزش انجمن گفتند اگر آن طور كه در جلسه 13 آذر و اين همايش مطرح شد قرار است اين مدل فراگير بوده و همه گروه‌هاي آموزشي تابعه وزارت علوم، بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، آزاد اسلامي، شاهد و پيام نور را پوشش دهد، نمي‌توان صرفاً از عنوان علم اطلاعات و دانش‌شناسي استفاده كرد. وي همچنين پيشنهاد كرد در انجمن علمي كتابداري و اطلاع‌رساني شاخه كتابداري پزشكي نيز فعاليت داشته باشد.

 

0 نظر 157 بازدید

موارد مرتبط

We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…